TEATRO EN EL CENTRO CIVICO

otxar3.JPG

jueves a las 19,30

 

Emakumeek operan eta, batez ere, Verdiren pertsonaietan
duten eginkizuna agertu eta horretan pentsarazi
nahi digu ikuskizun honek. Heriotza, suizidioa,
pairamena, frustrazioa ama bezala… Traviata, Desdemona,
Gilda, Leonora, Amelia…
Esaldiak, pertsonaiak, publikoak gustukoen dituen operetan
emakumeek duten eginkizunari buruzko hausnarketa
psikologikoa eta filosofikoa egitera garamatzate
honelako emakumeek.
Artistak berak bakarrik, aldamio handi batean sartuta,
Bussetoko maisuaren ariak kantatuko ditu bere ahotsaren
bidez eta gorputza pertsonaia hauen ahotsean
eta ariman duela gogoeta eginez, eta Verdiren bigarren
emaztea zen Giuseppina Strepponirenak ere bai, eragin
handia izan baitzuen haren obran, baita berenak ere, il
bel canto hainbat miretsi eta berarekin maitasunezko
eta gorrotozko harremana duen sopranoa baita.
Este espectáculo pretende mostrar y hacer pensar sobre
el papel de la mujer en la ópera y sobre todo en
los personajes verdianos. Muerte, suicidio, abnegación,
frustación como madre…Traviata, Desdemona, Gilda,
Leonora, Amelia…
Frases, personajes, mujeres como éstas nos llevan hacia
una reflexión sociológica y filosófica del papel de la mujer
en las óperas que más ama el público.
La artísta, sola sobre un andamio de dos metros de alto
y 1 metro cuadrado, encerrada, cantará las arias del
maestro de Busseto y reflexionará con su voz y su cuerpo
en la voz y el alma de estos personajes, de Giuseppina
Strepponi, segunda mujer de Verdi, que tanto influyó en
su obra, y de ella misma como soprano que adora il bel
canto y con el cual tiene una relación de amor-odio.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *