TEATRO EN EL CENTRO CIVICO
Jueves a las 19,30
Carmen eta Mario Espainia bietako sinbolo zentzudunak
dira: batena, liberala eta irekia, Mario, hildakoa,
da ikurra; bestea, aurkakoa, atzerakoia eta itxia da, eta
Carmen, bizirik dirauena, da bere ordezkaria. Carmen
Sotillok bere senarraren gorpuarekin hitz egingo du eta
hark, bizirik zegoenean bezalaxe, entzungor egingo dio.
Eta lanaren amaierara arte argitzen ez den errunduntasun
sentimendu batekin egiten du.
Beste alde batetik, nabaria da alargunak hitz guztiak
esateko erabiltzen duen frustrazio sentimendua, senarrak
bidegabe gutxietsi duela uste baitu: ez du ulermenik
adierazi bere ideien aurrean, ez eta bere beharrizanen
aurrean ere.
Carmen y Mario, aparecen como símbolos cabales de
las dos Españas: una, liberal y abierta, de la que
Mario, el muerto, es emblema; la otra, su opuesto, reaccionaria
y cerrada representada por Carmen, que sigue
viva. Carmen Sotillo, que hablará con el cadáver de su
marido, quien, como cuando estaba vivo, no la escuchará.
Y lo hace desde un sentimiento de culpabilidad que
no se desentraña sino hasta el final de la obra.
Lo que sí se puede percibir es el sentimiento de frustración
con que la viuda acompaña cada una de sus
palabras, puesto que considera legítimamente que el
marido la ha postergado injustamente: no sólo no ha
demostrado comprensión hacia sus ideas, sino tampoco
hacia sus necesidades.
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